1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1069737

Sv: Modo - Timrå IK 2008-10-02
250kg kärlek: Och era spelare ser rädda ut inför nästa..

men allvarligt, är ni inte oroliga? TIK ifjol hade fart, tyngd och viss finess, kvar finns inte mycket av det, utan det är sarg ut och haka för allt vad tygen håller.

Svarskommentarer

Sv: Modo - Timrå IK 2008-10-02
spud: Byt forum! Du är ute och cyklar igen!

"men allvarligt, är ni inte oroliga? TIK ifjol hade fart, tyngd och viss finess, kvar finns inte mycket av det, utan det är sarg ut och haka för allt vad tygen håller".

Samma tid ifjol var det precis tvärtom så som du beskriver det. NU har vi mer fart, gör fler mål men har ett sämre försvarsspel.

Men visst, ikväll fanns farten endast första 10 minuterna.

Så där. Nu har du lärt dig nåt nytt igen.

Och modo är ett betydligt tråkigare hockeylag än Timrå. Så har det varit länge nu. Men sådant självklart förstår du ingenting av.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer