1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615026 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1070653

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2008-10-04
Btw...
Nån som tror att Rögle kan bli vårt nya Löven(mora. Vi ska ju som bekant ha ett sånt lag. Historien visar det

Jag sätter en peng på det

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2008-10-04
lincoln: Rögle spelar en mycket roligare och mer offensiv hockey än Mora, jag ser inte liknelsen. Det enda dom har gemensamt är väl att dom alla tre är allsvenska lag som kommer vinna varenda match mot Timrå när laget spelar så uselt som ikväll.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...