1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615026 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1070657

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2008-10-04
lincoln: Rögle spelar en mycket roligare och mer offensiv hockey än Mora, jag ser inte liknelsen. Det enda dom har gemensamt är väl att dom alla tre är allsvenska lag som kommer vinna varenda match mot Timrå när laget spelar så uselt som ikväll.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2008-10-04
Olle: Jag menade ett lag vi inte kan slå. Ett spöklag. Oavsett om de spelar i div 28 och vi i NHL. Så var det med Mora, så var det med Löven. Kanske RBK from nu. Idag vann de rättvist - utan tvekan

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...