1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615026 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1070691

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2008-10-04
Frisco: Fan...förstör inte ett bra inlägg ;=)

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2008-10-04
lincoln: Kan ju säga att Umeås kommunala bolag har fått rejält med stryk i medierna för att de inte ger samma "bidrag" till deras elitlag. UIK, löven får mest medan Umeå Södra och innebandylagen får mindre.

Så att en kommun eller kommunala bolag skulle få hjälpa ett lag från en annan kommun med den kommunens namn känns långsökt.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...