1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614959 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1074546

Sv: Timrå-Saik 13/10 Negativa Vibbar
Som sagt, ruggigt skönt med en seger. Men det finns fortfarande en hel del att jobba med.
Ta med sig den sköna känslan av att vinna, jobba stenhårt i varje byte o mer noggrannhet i vad man sysslar med ute på isen, framförallt i egen zon.
Ska det vara så ruggigt svårt för var o en att veta sin roll i försvarsarbetet? Eller har man ingen roll? Nåt tänk måste man väl ha? Ibland så undrar jag.

Nä, faran är långt ifrån över. Det är bara att jobba vidare o göra det ännu hårdare o ännu noggrannare, så kommer det att bli bra till slut.

Lehtonen är fruktansvärt efterlängtad nu.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer