1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1077815

Sv: Magnus Åkerlund
Frella: Vi äger inte Sundsvall Hockey. De vill nog behålla sin bästa spelare och sin trovärdighet som förening.

"kan han omöjligt vara sämre"
- Det är väl klart att han kan. Det har han väl varit under hela sin karriärr, sämre än Backlund alltså. Och som du säger så kan han inte lastas för många.

Hälge: Petter Söderström.

Svarskommentarer

Sv: Magnus Åkerlund
JimmyH: I utbyte mot Backlund borde de nog kunna gå med på den lösningen, frågan är väl om Backlund går med på den.

Även om han inte kan lastas för många så har våra backar uppträtt fan så mycket mer stabilt i egen zon med Åkerlund i kassen. Om det sen beror på att man vill hjälpa honom mer eller om man tappat förtroendet för Backlund vet jag inte.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.