1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1078766

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-10-23
DJ Hemp: För att dra till med en gammal klyscha så är det inte bara vinsten utan sättet dom vinner på.

Attityden inom laget är klart bättre och försvarsspelet som varit lagets största svaghet ser om inte perfekt så åtminstone bra mycket tightare. All heder åt Johan Backlund, men om Åkerlund kan snabba sig tillbaka och fortsätta i samma stil som han gjorde i de två matcher han spelade så kan vårt usla rykte i egen zon mycket väl filas ned litegrann i alla fall.

Men mycket riktigt; det är en hel del elitserie kvar. Känns dock som Timrå spelade tillbaka mycket förtroendekapital idag, och att göra det emot serieledarna gav säkert god stämning och självförtroende.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer