DJ Hemp: Timrå IK som åker skridskor och checkar stenhårt är ett jobbigt lag att möta. Det var det vi såg ikväll, Brynäs manglades ner till det bottenlag det egentligen borde vara. Krossa DIF på lördag av bara farten!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
är ett jobbigt lag att möta. Det var det vi såg ikväll, Brynäs manglades ner till det bottenlag det egentligen borde vara.
Krossa DIF på lördag av bara farten!