Per HApps: Men snälla nån! Jonte har inte varit så bra som vi hoppats på under drygt två säsonger när han väl spelat. Det är ju det vi är kritiskt emot och besviken på. Dessutom, varför får man tydligen såga de andra spelarna jäms med fotknölarna? Varför drar du överhuvudtaget upp Jonte-diskussionen igen?
Nu vill jag njuta av segern och inte diskutera Jonte mer. Jag hoppas bara att han frälser Timrå och oss supportrar mot Modo nu!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jonte har inte varit så bra som vi hoppats på under drygt två säsonger när han väl spelat. Det är ju det vi är kritiskt emot och besviken på.
Dessutom, varför får man tydligen såga de andra spelarna jäms med fotknölarna? Varför drar du överhuvudtaget upp Jonte-diskussionen igen?
Nu vill jag njuta av segern och inte diskutera Jonte mer. Jag hoppas bara att han frälser Timrå och oss supportrar mot Modo nu!