Per HApps: Men snälla nån! Jonte har inte varit så bra som vi hoppats på under drygt två säsonger när han väl spelat. Det är ju det vi är kritiskt emot och besviken på. Dessutom, varför får man tydligen såga de andra spelarna jäms med fotknölarna? Varför drar du överhuvudtaget upp Jonte-diskussionen igen?
Nu vill jag njuta av segern och inte diskutera Jonte mer. Jag hoppas bara att han frälser Timrå och oss supportrar mot Modo nu!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jonte har inte varit så bra som vi hoppats på under drygt två säsonger när han väl spelat. Det är ju det vi är kritiskt emot och besviken på.
Dessutom, varför får man tydligen såga de andra spelarna jäms med fotknölarna? Varför drar du överhuvudtaget upp Jonte-diskussionen igen?
Nu vill jag njuta av segern och inte diskutera Jonte mer. Jag hoppas bara att han frälser Timrå och oss supportrar mot Modo nu!