1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1098086

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
TRL: Skulle minst sagt vara en skön värvning men jag kan inte se Avery någonsin spela i en serie utanför yankland.

Måla upp följande scenario : Avery hemmahörandes i en 3a i brf Örnen med blickarna över Timrå.. Tror inte att fåfänga Sean skulle bli speciellt långvarig :D

Svarskommentarer

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Nånting är riktigt fel i Timrås trupp, när inte spelarna jobbar som ett lag med hjärta så är det nåt som inte stämmer, Challe?...Det verkar inte finnas nån ledare i laget, nån härförare, yrare försvarsspel får man leta efter...

En 1-a center (Canadensare med attityd)
2 backar med attityd (en tuff Canadensare, en stark finne)

VI MÅSTE VÄRVA NU!

Timrå IK är dom bästa.

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
ITK: Han har ju spelat i Lahti Pelicans i finska ligan så varför skulle han inte kunna spela här?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer