Nånting är riktigt fel i Timrås trupp, när inte spelarna jobbar som ett lag med hjärta så är det nåt som inte stämmer, Challe?...Det verkar inte finnas nån ledare i laget, nån härförare, yrare försvarsspel får man leta efter...
En 1-a center (Canadensare med attityd) 2 backar med attityd (en tuff Canadensare, en stark finne)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
En 1-a center (Canadensare med attityd)
2 backar med attityd (en tuff Canadensare, en stark finne)
VI MÅSTE VÄRVA NU!
Timrå IK är dom bästa.