Men vem var nr:34!?här åker Timrå omkring med backar som inte är bra i måga matcher!Osså kommer det in nån kille som är hur bra som helst!Vart kommer han ifrån..Bara kliver in och tar en Modospelare med proppstopp!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Men vem var nr:34!?här åker Timrå omkring med backar som inte är bra i måga matcher!Osså kommer det in nån kille som är hur bra som helst!Vart kommer han ifrån..Bara kliver in och tar en Modospelare med proppstopp!