jens_88: haha, han sa lixom 9gånger och använde det i väldigt konstiga situationer ibland. Har dom tagit bort Svenskan i skolan?
Inlägg: 1107456
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2009-01-05
Blizzard: Jag vet inte, jag sov på mina svenska lektioner.. Men lite förståelse med tanke vart han är ifrån (Bajen........) Men spelar han så här bra får han lixom säga så lixom hur mycket han vill lixon hela tiden TYP