jokklas: Normal sett skulle jag säga emot, men just nu känns det helt rätt. Jag tycker att man skall kosta på sig att ha två blytunga kedjor som sätter press på motståndaren, såsom finnlinen i fjol. Just nu är jag dock enig att vi har så få toppas att det är bättre att, som du säger, "blanda ut" linorna.
Man fick ut mer av Lander och Samuelsson som kedjorna var komponerade mot MoDo. Sedan tycker inte jag att Bogg är bra nog att leda en offensiv 2:a lina. Med en ny center och Hynning tillbaka är det dags att toppa upp två femmor igen
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Man fick ut mer av Lander och Samuelsson som kedjorna var komponerade mot MoDo. Sedan tycker inte jag att Bogg är bra nog att leda en offensiv 2:a lina. Med en ny center och Hynning tillbaka är det dags att toppa upp två femmor igen