JimmyH: Stå på dig Jimmy. 250kg vet inte vad han pratar om i fallet Backe. 250 kilos bullshit häver han ur sig. Milt uttryckt. Men Backe är en bra elitseriemålvakt, det är han. Det är ju liksom så det är.
Idag får han bekänna färg igen. Håller han nollan eller släpper in ett mål, då vinner vi denna otroligt viktiga match. Vill ha honom som ett matchvinnande bollplank idag :) Det vore väldigt skoj både för dig, mig och alla andra också.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men Backe är en bra elitseriemålvakt, det är han. Det är ju liksom så det är.
Idag får han bekänna färg igen. Håller han nollan eller släpper in ett mål, då vinner vi denna otroligt viktiga match. Vill ha honom som ett matchvinnande bollplank idag :) Det vore väldigt skoj både för dig, mig och alla andra också.