Jaji, kan väl bara säga att det var skönt att man gav fan i denna eventuella bortaresa. Hade fan inte pallat två timmars helvete till hemresa efter vad som nu hände. Nej, din sambo förtjänar definitivt inte att få spö då jag tror mig veta vem hon är. En lång dags färd mot natt har snart nått sitt slut. Trist som fan att den skulle sluta så här bara. Mår inte särskilt bra i skrivande stund...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jaji, kan väl bara säga att det var skönt att man gav fan i denna eventuella bortaresa. Hade fan inte pallat två timmars helvete till hemresa efter vad som nu hände. Nej, din sambo förtjänar definitivt inte att få spö då jag tror mig veta vem hon är. En lång dags färd mot natt har snart nått sitt slut. Trist som fan att den skulle sluta så här bara. Mår inte särskilt bra i skrivande stund...