El Maco: Ingen har ju missat lågkonjukturen men ändå, spelare som Wandell, bagarn, Lehtonen ska ju spela någonstans, i NHL lär dom ju inte hamna. Om nu Timrå skulle tappa dom spelare jag tidigare nämnde så är det ju extrem spetskompetens som försvinner, med vilka namn ska man ersätta dessa? Jag har ingen superkoll på det ekonomiska läget i alla klubbar men något säger mig att det finns en risk för att vissa lag kommer att sitta på riktiga sjärntrupper medan lag som nu harvar i de lägre regionerna kommer ha allsvenska lag.
Jag är lite skeptisk till hur hårt den här lågkonjukturen kommer att slå och hur överfull marknaden kommer att vara på sjärnspelare som står utan kontrakt. Det vore ju kalas om detta slog in, det skulle ju innebära att timrås läge inte alls är så utsatt men det känns samtidigt lite som en utopi.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag är lite skeptisk till hur hårt den här lågkonjukturen kommer att slå och hur överfull marknaden kommer att vara på sjärnspelare som står utan kontrakt. Det vore ju kalas om detta slog in, det skulle ju innebära att timrås läge inte alls är så utsatt men det känns samtidigt lite som en utopi.