Kevin O Shea: Mer än två svenska lag kan de ju inte bli. Hur intreserade är ryssarna att åka runt halva jordklotet för att möta ett hjälplöst jumboplaserat skit lag inför tomma läktare. Tänk två möten blir tio gånger för alla lag. Dessutom vad händer då med dom andra tre eller fyra lag som inte kommer med i KHL och inte längre spelar i eitserien
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
skit lag inför tomma läktare. Tänk två möten blir tio gånger för alla lag.
Dessutom vad händer då med dom andra tre eller fyra lag som inte kommer med i KHL och inte längre spelar i eitserien