1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1157574


Svarskommentarer

Sv: Slår vi vakt om SHL och Elitserien?
KniveN: Så här tycker Sillstryparna

"GOA GUBBAR
Jan Kajupank, ordförande

– Det är spännande. Det beror lite på vilka bortaresor det blir, det är inte så roligt att åka till Moskva en torsdag. Men har de gjort det här så har de gjort det. Som supporterklubb är det bara att gilla läget. Men man måste göra något i Sverige. NHL och Ryssland kan inte mjölka oss på alla spelare så fort de börjat åka skridskor, då blir det inte kul för svensk hockey. "


Men tydligen är det jävligt kul för svensk hockey att dom själva dränerar
dom mindre klubbarna.
Jag tror det är bra att detta händer just nu. Förhållandena har börjat bli vidriga i ES

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer