Olle: ja det vart inget långt PP där inte:(
Inlägg: 1180003
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Bigthelin: 4-3 nu, klarar man inte av att ställa upp i anfallszon den här gången så är det nåt fel :)