1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1180004

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Bigthelin: 4-3 nu, klarar man inte av att ställa upp i anfallszon den här gången så är det nåt fel :)

Svarskommentarer

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Ingen vidare första period, vi ska vara nöjda med att det är lika.. Bara hoppas att Timrå skruvar upp tempot i andra!

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Spelmässigt var ju den här perioden en katastrof. Om man inte får ner farten på fbk i mittzon så blir det här en tråkig kväll. Turligt med kvitteringen som kommer på en halvchans men nu jävlar måste det blir mer distinkt och högre fart i andra.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer