1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614979 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1180134

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Skulle de inte bli bättre dömt med 4domarssystem?

Svarskommentarer

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Leffe:

Äh.. Vinnerborg å co. ville ju bara dra sitt strå till Färjestads-hemmastack.. å då spelar det ingen roll hur många domare det är på isen.

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Leffe: 5-domarsystem kanske är lösningen. Ska bli mycket intressant att höra varför målet blev bortdömt på presskonferensen. Ingen Färjestadsspelare hade ju i alla fall kontroll på pucken om han nu blåst av med ohörbar signal.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer