1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614979 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1180225

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Leffe:

Äh.. Vinnerborg å co. ville ju bara dra sitt strå till Färjestads-hemmastack.. å då spelar det ingen roll hur många domare det är på isen.

Svarskommentarer

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Peltomaa: Det skulle vart kul att få höra en förklaring varför han dömer bort målet ?

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Det är för mycket tråkhockey, sluta dumpa puck och jaga,

Vi slänger iväg puck efter puck, klart som krovspad att vi inte får något spel, när vi inte försäker skapa längre anfall. Vi kastar ju bara iväg pucken hela tiden.

När riktigt tråkigt spel utövas av Timrå just nu.

Behövs bättring, kom igen nu grabbar

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer