Det är för mycket tråkhockey, sluta dumpa puck och jaga,
Vi slänger iväg puck efter puck, klart som krovspad att vi inte får något spel, när vi inte försäker skapa längre anfall. Vi kastar ju bara iväg pucken hela tiden.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi slänger iväg puck efter puck, klart som krovspad att vi inte får något spel, när vi inte försäker skapa längre anfall. Vi kastar ju bara iväg pucken hela tiden.
När riktigt tråkigt spel utövas av Timrå just nu.
Behövs bättring, kom igen nu grabbar