Inlägg: 1180970
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - SSK 2009-10-01
Kevin O Shea:
Nästa Färjestadmatch är det kanske dags att hedra Kåberg med Johnny Bodes gamla dänga?
Nästa Färjestadmatch är det kanske dags att hedra Kåberg med Johnny Bodes gamla dänga?
Sv: Timrå IK - SSK 2009-10-01
Kevin O Shea: "...skall vi dessutom ha två "äggskallar" per match också?"
Åh, nu fattar jag äntligen vad uttrycket "Chicken Swede's" betyder.
Åh, nu fattar jag äntligen vad uttrycket "Chicken Swede's" betyder.
Förbannade fjanterier!
Det är väl nog med att Kåberg spelar med vita handskar, skall vi dessutom ha två "åggskallar" per match också?