Inlägg: 1180978
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - SSK 2009-10-01
Ikväll kräver jag seger!
Jag vill se ett slagskot i mål, ett friläge som resulterar i mål och ett direktskott i mål. Allt från Timrås sida. På det så tar jag gärna nått brunkmål.
försvarsspelet förväntar jag mig perfekt.
Kom igen nu Timrå. Vinn!
Jag vill se ett slagskot i mål, ett friläge som resulterar i mål och ett direktskott i mål. Allt från Timrås sida. På det så tar jag gärna nått brunkmål.
försvarsspelet förväntar jag mig perfekt.
Kom igen nu Timrå. Vinn!
Nästa Färjestadmatch är det kanske dags att hedra Kåberg med Johnny Bodes gamla dänga?