Jag vill se ett slagskot i mål, ett friläge som resulterar i mål och ett direktskott i mål. Allt från Timrås sida. På det så tar jag gärna nått brunkmål.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag vill se ett slagskot i mål, ett friläge som resulterar i mål och ett direktskott i mål. Allt från Timrås sida. På det så tar jag gärna nått brunkmål.
försvarsspelet förväntar jag mig perfekt.
Kom igen nu Timrå. Vinn!