1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614977 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1184526

Sv: Timrå IK - Modo 2009-10-08
fighter: Jag har redan gjort det, efter förra säsongen kände jag att jag inte pallade detta något mer, speciellt som man ser ledningen inte gör ett dugg för att bli bättre, undra vad TJ tänker nu, han med orden ett steg framåt varje säsong, trodde det var till det bättre inte sämre. De är inte värda mitt engagemang......

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo 2009-10-08
MB: Alla i denne jävla skitförening kliar ju vrandra på ryggen,bra betalt
har dom ochså,det måste ju vara den enda arbetsgivaren som inte
ställer krav på sina anställda utan bara blint betalar lönen månad efter
månad.
FYFAAN VAD TRÖTT MAN BLIR!!!!!!!!!!

Sv: Timrå IK - Modo 2009-10-08
MB: Det värsta är att på hemsidan kan man fortfarande hitta att våran målsättning för i år är att gå till Final.....

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer