MB: Alla i denne jävla skitförening kliar ju vrandra på ryggen,bra betalt har dom ochså,det måste ju vara den enda arbetsgivaren som inte ställer krav på sina anställda utan bara blint betalar lönen månad efter månad. FYFAAN VAD TRÖTT MAN BLIR!!!!!!!!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
har dom ochså,det måste ju vara den enda arbetsgivaren som inte
ställer krav på sina anställda utan bara blint betalar lönen månad efter
månad.
FYFAAN VAD TRÖTT MAN BLIR!!!!!!!!!!