Är inte svårigheten just att spela som "galningar" framåt, men ändå lyckas vara vattentäta bakåt?
Risken är ju uppenbar att när man tätar och spelar vårdat bakåt, ja då tappar man framåt och blir städade åt det hållet också. Därmed blir det sk. "överlägsna" spelet lidande.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Är inte svårigheten just att spela som "galningar" framåt, men ändå lyckas vara vattentäta bakåt?
Risken är ju uppenbar att när man tätar och spelar vårdat bakåt, ja då tappar man framåt och blir städade åt det hållet också. Därmed blir det sk. "överlägsna" spelet lidande.