1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1198417

Sv: Timrå IK - Skellefteå 2009-11-10
Blizzard:
Åkerlund är grym för tillfället.

Hynnings passning gav dock upphov till viss hicka.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Skellefteå 2009-11-10
liston: Ah tänkte först bara ta med Åkerlund och skriva 0-0 men så gör dom ett mål så då fick dom vara med också ;) Hynnings pass var fantastisk läskig, usch!

Japp Åkerlund är precis lika bra som jag trodde han skulle vara - grym!

Sv: Timrå IK - Skellefteå 2009-11-10
liston: Dålig första period från båda lagen men skönt som sjutton att vi fick ledningen, och att den kom med 10 sek kvar av perioden gör absolut ingenting, och precis som du säger så är Åkerlund vass.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...