1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1198424

Sv: Timrå IK - Skellefteå 2009-11-10
liston: Ah tänkte först bara ta med Åkerlund och skriva 0-0 men så gör dom ett mål så då fick dom vara med också ;) Hynnings pass var fantastisk läskig, usch!

Japp Åkerlund är precis lika bra som jag trodde han skulle vara - grym!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Skellefteå 2009-11-10
Blizzard: Är det bara Timrå som är usla på att screena/interfera btw?

SAIK gör förutom den gång de åker ut på det 2-3 solklara interference men verkar ju sällan straffa sig så kanske något Challe får lägga in i spelsystemet :)

Sv: Timrå IK - Skellefteå 2009-11-10
Blizzard:
Landers kjedja ser också bra ut men dom får lite uträttat, hoppas det lossnar för dom nu.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...