Blizzard: Är det bara Timrå som är usla på att screena/interfera btw?
SAIK gör förutom den gång de åker ut på det 2-3 solklara interference men verkar ju sällan straffa sig så kanske något Challe får lägga in i spelsystemet :)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
SAIK gör förutom den gång de åker ut på det 2-3 solklara interference men verkar ju sällan straffa sig så kanske något Challe får lägga in i spelsystemet :)