1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1199170

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2009-11-12
Oj, här får man visst dra på sig störtkruka och kevlarväst....


Men det är bra det ska vara heta känslor....

Det är roligt hur många som tror att det största missnöjet med Challe har med resultaten att göra.

Jag stör mig mest på hans offentliga utspel där han ska hänga ut diverse spelare.

Det hade jag gjort om han var infödd Sundsvalls/Timråbo också.

Sen är det väl bra om han har ett intresse han brinner för på sidan om. Kenta hade ju tennisen. Men i bland så känns det som att Challes travintressen går före intresset för Timrå. Och det är inte ok.

För övrigt så tycker jag att Trav är en trevlig och stimulerande sport.

Svarskommentarer

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2009-11-12
Simmalugnt: "Störtkruka och kevlarväst"....=) heta känslor javisst är det härligt...=)

Resultatet är väl ändå det viktigaste? Det är naturligtvis inte OK att hänga ut spelare men hur allvarligt har det varit egentligen? Det jag läst om Moe tex var väl inte så uppseende väckande.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer