Simmalugnt: "Störtkruka och kevlarväst"....=) heta känslor javisst är det härligt...=)
Resultatet är väl ändå det viktigaste? Det är naturligtvis inte OK att hänga ut spelare men hur allvarligt har det varit egentligen? Det jag läst om Moe tex var väl inte så uppseende väckande.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Resultatet är väl ändå det viktigaste? Det är naturligtvis inte OK att hänga ut spelare men hur allvarligt har det varit egentligen? Det jag läst om Moe tex var väl inte så uppseende väckande.