Helt rätt tror jag, men tror inte nödvändigtvis att Challe måste gå! Han har trots allt gjort det bra säsongerna innan! Man måste oxå se att målvakterna inte ens kommer upp i 90%, och det är åt helvete!Men visst! Vi har ingen Petrasek, Niskala eller Lehtonen på backen. Inte heller nån Hlinka, Voutalainen eller Mårtensson framåt! Inte heller har vi nån Ledin, Beach eller Kåberg som ger energi! Kan det bli mer uppenbart var problemen är???
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Helt rätt tror jag, men tror inte nödvändigtvis att Challe måste gå! Han har trots allt gjort det bra säsongerna innan! Man måste oxå se att målvakterna inte ens kommer upp i 90%, och det är åt helvete!Men visst! Vi har ingen Petrasek, Niskala eller Lehtonen på backen. Inte heller nån Hlinka, Voutalainen eller Mårtensson framåt! Inte heller har vi nån Ledin, Beach eller Kåberg som ger energi! Kan det bli mer uppenbart var problemen är???