Inlägg: 1202950
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19
PEAP: HERRE gud vad bra!
nu kan vi fortsätta,med att titta på nya forwards
nu kan vi fortsätta,med att titta på nya forwards
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19
PEAP: Mycket trevliga nyheter. Det hade varit ännu trevligare med en presentation av 3, 4 klasslirare av Pyrret o Lello klass!
Jag kräver det.
Realistiskt så blir det 2 Japaner med Spanskt medborgarskap o en Grek med polskt!
Sätt in dig o mig istället. Man måste våga för att vinna!
Jag kräver det.
Realistiskt så blir det 2 Japaner med Spanskt medborgarskap o en Grek med polskt!
Sätt in dig o mig istället. Man måste våga för att vinna!
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19
PEAP: Fyra ordinarie backar borta är egentligen ingen picknick. Man får nog tona ner förhoppningarna om poäng innan läget på backsidan ser bättre ut. Man hoppas ju dock på första vinsten i Eon mot Rögle...känns som en bisarr sak att säga men ändå :)
Några rykten om nyförvärv hade gjort min dag men där är det väl fortfarande inget nytt? Kokko borde man ju verkligen erbjuda ett fett kontrakt.
Några rykten om nyförvärv hade gjort min dag men där är det väl fortfarande inget nytt? Kokko borde man ju verkligen erbjuda ett fett kontrakt.
Lite mer info från Dagbladet.
Positivt även vad det gäller Moe.