Inlägg: 1202983
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19
Hahl Bundy:
Linkan jobbar nog på nyförvärv.
3 poäng utan oss ikväll !
...Men f-n vilket bra intro det hade blivit !
Linkan jobbar nog på nyförvärv.
3 poäng utan oss ikväll !
...Men f-n vilket bra intro det hade blivit !
Jag kräver det.
Realistiskt så blir det 2 Japaner med Spanskt medborgarskap o en Grek med polskt!
Sätt in dig o mig istället. Man måste våga för att vinna!
Redigerad kommentar