Inlägg: 1202987
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19
PEAP: Ett magiskt ögonblick hade det varit i Intro-historien.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Linkan jobbar nog på nyförvärv.
3 poäng utan oss ikväll !
...Men f-n vilket bra intro det hade blivit !