1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1204200

Sv: Positiva tråden
Tvåtallar: Ja är så jävla less på allt lallande. Visst ett ja till banderoll, på den skall det stå " We hope the money is good because the hockey sucks!!!" När vi ändå är på väg att bli nya Mora så är det lika bra att gå "all the way"

Svarskommentarer

Sv: Positiva tråden
Mappe: Och vilken positiv enrgi ger man laget med en sådan då.
Vi ska väl göra vad vi kan för att lyfta laget. Dom som inte vill att Timrå ska komma ur denna besvärliga situvation kan ju bara stanna hemma.

Min känsla är att på skäll och spydiga komentarer sidan är tankarna välfyllda.
Det är positiv enrgi som fattas. Minns Stormare ifjol eller när Sonnenberg kom.
Och en del andra signaler och rykten

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer