1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1205782

Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
Uno Gordon: Vi kan inte bygga någon framtid med någon spelare. Vem vill stanna här om vi hamnar i AS.

Vad vi behöver är riktigt rejäla förstärkningar så vi kan klara en eventuell KS. Inga fler utfyllnadsspelare tack, det har vi redan i så fall så behöver vi ingen ny.

Redigerad kommentar

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
Anonymous: Vi behöver inga "stjärnspelare" likt Pavel Rosa eller Marko Jantunen. Vi behöver spelare med inställning. Om dessa kallas för utfyllnadsspelare i din värld så får det stå för dig. Jag har utvecklat en allergi mot glamourspelare som lirar för plånboken och inte med hjärtat. Dessa kan fara så långt in i helvetet de kan komma. För de tillför inte ett skit i arbetarlaget Timrå IK. De orsakar bara problem och besvär.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer