Läser man FBK-reaktioner efter matchen blir man lite förbryllad. Jätteallvarliga här-i-Färrrjsta-har-vi-krav-på-oss-kapten-Sanny försöker låtsas som att han är djupt upprörd över att laget tagit oacceptabla 7 pinnar på de senaste tre hemma, och inte 9 som truppen bestämt att man skulle ta. Säkert han tycker. Han vet precis lika bra som oss övriga vilken sugig sunk-trupp FBK faktiskt har i år. Forwards är klassen sämre än Timrås.
Imponerande att man lyckats göra en kejsaren-utan-kläder för sig själva, och tagit poäng trots det. Likväl: FBK ska nog inte sörja dom poäng dom inte fått. Snarare offra djur och grejer till hockeygudarna för den helt sjuka poängutdelning deras skitlag och skitspel renderat i.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Säkert han tycker. Han vet precis lika bra som oss övriga vilken sugig sunk-trupp FBK faktiskt har i år. Forwards är klassen sämre än Timrås.
Imponerande att man lyckats göra en kejsaren-utan-kläder för sig själva, och tagit poäng trots det. Likväl: FBK ska nog inte sörja dom poäng dom inte fått. Snarare offra djur och grejer till hockeygudarna för den helt sjuka poängutdelning deras skitlag och skitspel renderat i.