1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614999 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1219066

Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
mikenomad: Man måste säga att denna klack MODO´s ,vad är det för samling av människor.Man börjar när man kommer in med en ropar ÄR NI MED...sedan börjar dom skrika Timråtattare.Timråtattare osv..........en stund sedan blir det , NI LEVER PÅ SOCIALBIDRAG SOCIALBIDRAG osv.....en stund
Vad f...n har detta med hockey att göra.
En ur denna klack KASTAR en bägare med dryck ner i publiken i huvudet på en man
MODO supporter-klubb ränsa i era led ni STINKER...
Jag funderar på att ringa ALLEHANDA samt MODOHOCKEY

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
Nybbe: Fundera? Det är väl glasklart! Ring dem direkt vetja!

Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
Nybbe: Va? Lever vi inte på socialbidrag? Det trodde jag alla Timråiter gjorde. Själv har jag levt på soc. bidrag sen jag föddes o jag tycker det är bra att modoiterna drar in skattemedel till mig.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer