mikenomad: Du ser. Men Modoiter har ju alltid sett sig förmer än andra människor o mer "intelligenta". Vet du, jag tror alla Modoiter är högskolestuderande o tillhör toppskiktet inom menza. Men dom behöver lära sig liiiitegrann med det här med översättning av Övikska till Engelska, men det är ju bara som en lite parentes.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men Modoiter har ju alltid sett sig förmer än andra människor o mer "intelligenta".
Vet du, jag tror alla Modoiter är högskolestuderande o tillhör toppskiktet inom menza.
Men dom behöver lära sig liiiitegrann med det här med översättning av Övikska till Engelska, men det är ju bara som en lite parentes.