1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1220309

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2009-12-30
vem sumpa straffen? Hynning?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2009-12-30
erathoo: Naturligtvis var det inte vi som fick straff, det var någon av kromosomtvillingarna som drog den i insida stolpe och det hade lika gärna kunnat vara ett mål till i baken.

I motsats till vad gabbe säger i intervjun så tycker jag att det inte finns någonting som talar för oss och det är ju självklart ridå.

Ingen i laget vill spela hockey just nu och det är lika jävla tydligt som dåligt. Vi är definitivt inte bättre än så här om man ser till dom senaste 4 matcherna, det är bara att börja blicka nedåt i tabellen igen.

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2009-12-30
Det går så sjukt sagta så trodde bilden hade brunnit in i TV:n, men det var visst bara timrå som hade PP.

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2009-12-30
ha ha 0-3...patetiskt....

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...