erathoo: Naturligtvis var det inte vi som fick straff, det var någon av kromosomtvillingarna som drog den i insida stolpe och det hade lika gärna kunnat vara ett mål till i baken.
I motsats till vad gabbe säger i intervjun så tycker jag att det inte finns någonting som talar för oss och det är ju självklart ridå.
Ingen i laget vill spela hockey just nu och det är lika jävla tydligt som dåligt. Vi är definitivt inte bättre än så här om man ser till dom senaste 4 matcherna, det är bara att börja blicka nedåt i tabellen igen.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
I motsats till vad gabbe säger i intervjun så tycker jag att det inte finns någonting som talar för oss och det är ju självklart ridå.
Ingen i laget vill spela hockey just nu och det är lika jävla tydligt som dåligt. Vi är definitivt inte bättre än så här om man ser till dom senaste 4 matcherna, det är bara att börja blicka nedåt i tabellen igen.