1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1223872

Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-01-07
BlackBay: Håller med förutom 2 saker. Åkerlund ska vara kvar & Granath bort, Granath är klart överskattad då han nästan alltid blir fastcheckad med puck i egen zon, enligt mig.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-01-07
kulltorp: Granath klart bättre än Styf som ju är mycket nostalgi men som blir allt långsammare i åkningen för varje år..nej Granath är otvivelaktigt bland de tre fyra bästa backarna..

Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-01-07
Nä men nu ska jag nog trycka upp en full tub Treo utan lock i röven, då kanske man slipper vakna med huvudvärk och ångest imorgon...men jag är tveksam..

Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-01-07
kulltorp: Nej han har gjort det bra tycker jag. Jag vill nog ha kvar Timo också, känns lite som om han inte fått chansen på nått sätt,

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer