1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1223872

Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-01-07
BlackBay: Håller med förutom 2 saker. Åkerlund ska vara kvar & Granath bort, Granath är klart överskattad då han nästan alltid blir fastcheckad med puck i egen zon, enligt mig.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-01-07
kulltorp: Granath klart bättre än Styf som ju är mycket nostalgi men som blir allt långsammare i åkningen för varje år..nej Granath är otvivelaktigt bland de tre fyra bästa backarna..

Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-01-07
Nä men nu ska jag nog trycka upp en full tub Treo utan lock i röven, då kanske man slipper vakna med huvudvärk och ångest imorgon...men jag är tveksam..

Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-01-07
kulltorp: Nej han har gjort det bra tycker jag. Jag vill nog ha kvar Timo också, känns lite som om han inte fått chansen på nått sätt,

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer