1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1223923

Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-01-07
Innan jag loggar ur vill jag bara säga att det faktiskt finns ett glädjeämne..tom en dag som idag.

Modoförluster, speciellt en som idag, värmer faktiskt lite ändå, mitt i all bedrövelse...

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-01-07
kulltorp: Håller med!
Jimmy Ölvestad - dagens hjälte!!!

Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-01-07
kulltorp: Hehe, ömsesidigt! Har en minnesbild av att det plingade till i Rävgrytet, 3-2 till TIK, ajfan, där gick de om...Annat blev det! Status quo i absoluta botten ikväll. GODNATT JORD!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer