DJ Hemp: Lite glädje? Ja visst är man glad o överlycklig men man är utpumpad o utmattad o sitter el. ligger snarare, med en mesigt flin på läpparna, som uppstår efter vissa situationer i sänghalmen. Jag är helt slut när sånt händer. Men lycklig.
Jag tror dom flesta ser det så också, en fruktansvärd lättnad o skönt var det också.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Ja visst är man glad o överlycklig men man är utpumpad o utmattad o sitter el. ligger snarare, med en mesigt flin på läpparna, som uppstår efter vissa situationer i sänghalmen.
Jag är helt slut när sånt händer. Men lycklig.
Jag tror dom flesta ser det så också, en fruktansvärd lättnad o skönt var det också.
Redigerad kommentar