1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1234189

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2010-01-30
DJ Hemp: Du får väl se lite till helheten. Det är svårt att bara känna glädje när SSK samtidigt tar en trea i Jönköping. Vi måste vinna hemmamatcherna så lättnad är väl en bättre beskrivning hur man känner efter matchen.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2010-01-30
Hempo: Jag är glad så in i helvete! Jag har firat lite väl mycket med Ceres Royal och Mackmyra. Jag har även piskat min svåger i lite PS3-golf. Det finns alla förutsättningar för en mycket god nattsömn. Bara sönerna sover gott, det hänger lixom på det. Skål alla röd-vita!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...